fredag 13. juni 2008

JEZZ







INGEN MUNNLIG EKSAMEN. Oh yeah, føler meg heldig. Ferdig på skulen å heile pakka.
Til tross for at eg er ferdig på skulen var eg og Isabell på skulen i dag. Solrun sin feil! Som gir oss 4 i standpunkt mens vi har fått 5 på prøvane. Sist eg sjekka gjekk det ikkje an å få 4 i standpunkt når ein har fått 5 på alle prøva. (Lærarane på VGS har ikkje lov å sjå korleis ein jobbar i timen heller, men om ho skulle bruke det som arrgument så har ho lite å sei. Eg og Isa er av dei som har jobba mest.) Vi skreiv klage brev som Kyrre hjalp oss litt med. Om eg ikkje går opp i karakter saksøka eg skulen, eg er fucking seriøs! OG om eg får Solrun neste år slutta eg.

Eg gjekk tur med Christian i dag. Han slukna med en gang eg begynte å gå. Heldig unge som får ligge i vogn! I alle fall .. når eg begynte å gå små regna det, så etter kvert vart det faktisk fint vær og blå himmel! Når eg snudde og skulle gå opp igjen PØS regna det! Fy fader, det tok jo helt av.

Fekk skulegensar i dag! Isa og eg ville ha i medium for vi trudde den var liten i small. Medium var gigantisk! I alle fall på meg, men det var god då. Kose gensar!

HAHAHA, Jan Erik kom opp i matte eksamen. (Må berre gnii det inn!) <3

Ingen kommentarer: