torsdag 21. august 2008

2RLA 08/09

Eg må fortelle om dagens morsomaste opplevelse: vi hadde ute gym i dag, så var det sånn kaste ball greie og to lag. (Mitt lag vant 9-0. Hahah!) Så skulle vi spille det med frisbe. Juan skulle hive den til meg, eg sprang mot han, rekker ut hendene, og han treffer meg mellom auga! Eg detter i bakken og heile klassen kjem rundt meg og vi kunne ikkje anna enn å le!

Ja, som sagt .. skulen har begynt igjen. Det er middels, er slitsomt å jobbe etter skulen kverdag den her veka. Vi har fått to nye i klassen - Anna og Silje, dei er super koselige. Anna sitter rett forann meg og minner om Julie fra paradise hotel (danske versjonen).

Vi tok skulebilder i dag (portrett). Isabell likte ikkje sitt på grunn av ett hår som låg på skuldra. (HAHA!) Eg vart ikkje så veldig fornøgd, var egentlig fotografen og Isabell som sa "ta det", så tok eg det. Menmen!

1 kommentar:

ANNE sa...

hahaha eg heiter ikkje Anna då men:P