torsdag 7. august 2008

"If your .. MAJONES!"

I går når Vanessa var hos meg tok vi mega mange bilder. Koselig! Vanessa er så god. Gleder meg til at vi skal gå på samme skule igjen no. Eg ser litt fram til det her skule året, men samtidig grua eg meg som faen til å stå opp så tidelig.

Layouten min er kjempe fin no, synes eg. Rikke-mor som har laga den. (Ikkje "mi" Rikke, men ei anna Rikke) Gud, eg savna Rikke "mi". Ho vart forresten tante til en kjempe fin gutt! Eg fekk bilde av han i stad. Superskjønn! Trur han ligna litt på Kimmen altså.

Ser paradise hotel no. Herregud, det er en sjuuuk serie, men som er ganske kjekt å sjå på på grunn av at mange av dei oppføra seg så teit.

Eg var på jobb i dag, så var det ei veldig koselig engelsk dame som var innom! Det var litt skummelt med en gang då, men når vi begynte å prate var det kjempe koselig! Ho spurte om ka butikken hette, så sa eg ting og då spurte ho ka det betydde .. eg tenkte litt og sa "STUFF!" så lo ho og synes det var litt genialt. Ho kjøpte forresten ei kaffi kanne og. Gruer meg til å jobbe på fredag .. 10-20.00. Blir en laaang dag.

Ingen kommentarer: