måndag 6. oktober 2008

Stjerner

Eg har hatt en del useriøse og kjedelige innlegg her til no, men eg skal skjerpe meg! Eg lova. Eg har høstferie no and I LOVE IT! Det er utrulig deilig. Er i Trondheim og det skal kun vere avslapping her. Skal til Oslo på fredag, ser så utrulig fram til deet!
Rikke er i Mandal hos Stefan.

I helga var eg på Flesland å jobba. Eg lika meg veldig godt der. Utrulig koselige folk! Hahha, møtte på Yvonne. Ho såg rart på meg der eg gjekk med en særdeles GUL vest. Sara møtte eg på torsdag. For ei herlig jente ho er! Så såg eg Venke Knutson og uten at eg skal gå nærmare inn på det.

Pappa laga taco no. Ah, deilig! Katten ligger på eine handa mi, så er litt vanskelig å skrive. I stad når eg sovna på sofaen la katten seg vedsida av meg og sovna den og.
Pappa klarte å miste dataen min i bakken i stad, så det har komt ett "fukt" merke i skjermen. Veit ikkje om nåken skjønna ka eg meina.

Eg savna Ina stort. Eg lengta etter dei lange usakelige, jente samtalane vi hadde. Men det skal vi ta igjen! Ser fram til ho kjem heim eller til eg og Hilde kanskje skal ned dit! Miss you, hon'. (Bildet: Ina og Annelinn)

Ingen kommentarer: