onsdag 5. november 2008

Love - come to me

Mine plana for lærlingtid har omtrent alltid vert at eg skulle til Bergen, men no trur eg at eg blir igjen i Førde. Tilbudet eg har der er: å få studiekompetanse samtidig som eg har lærlingtid, lærlingtid på turistbyrå med mange forskjellige oppgaver som blandt anna marknadsføring og guiding, halvt år i Spania og får sitte i styret på turistbyrået. Spennande? ja!

Samfunnsfag prøven i dag gjekk kjempebra! Eg lika læraren vår for ho laga så lette prøva. Hehe! Håper ho fortsetter sånn!
Eg og Hege sitter sammen på skulen og det er konge! Vi leike sloss og ler til vi får vondt i magen heile tida. Legger med ett bilde av meg og søta mi.

6 kommentarer:

Malina sa...

Det hørtes veldig spennende ut :) koselig bilde!

Terese sa...

Det er jo det, men veldig tungt om eg tar studiekompetanse og!

Mammabenti sa...

Det hørtes veldig spennende ut da:)

Karoline sa...

nttåå..! søte dere er! bra å høre at prøven gikk bra..!<3

Malina sa...

Hvor tidlig pleier du å stå opp da? ;p jeg var oppe litt over 7 i dag, trodde aldri jeg skulle få opp øya

Terese sa...

06.30 pleier eg å stå opp ;)