fredag 7. november 2008

Forsovelse og sminke

Eg forsov meg i dag. Skrudde av vekkerklokka i søvne. Kim ringte meg en halvtime før skulen begynte "kjem du snart?" Vi skulle gå til skulen sammen. Første eg gjer er å springe inn til søstra mi å seie at eg har forsove meg og då kjem ho med den "Ka kan eg gjere med det?" Eg sprang på badet og brukte maks fem minutt! Sminken måtte vente til eg var komt på skulen. Eg og Kim gjekk til skulen, vi. Kom kun 10 minutt for seint og eg synes det var ganske imponerande!
Har du sett den her sminken før? Det er ei "samling" med øyenskygge. Trur den er fra Glominerals, men finner den ingen plass på internett. Har du forslag til kor eg kan sjå? Har du sett lignande?

11 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Det er helt forferdelig å forsove meg, det fjorde jeg i dag også -.- HUFF!

Kristine sa...

usj kjedelig å forsove seg!
MAC har no lignende tror jeg :-) sminken altså

Anonym sa...

jeg forsover meg hver dag. godt mamma kan vekke meg. jeg kan ikke flytte ut, må ha mamma til å vekke meg. haha

Karoline sa...

Jeg hater å forsove meg.. Men dere var flinke da..som ikke kom mer enn 10 min for sent<3

Marie sa...

Ja det var jo det :)

Huff, er god på å forsove meg selv.. Det er ikke artig å stresse ;/

Mammabenti sa...

ah er så ekkelt å forsove seg:S
Nej har ikke sett den sminken før,hmm..

Malina sa...

Så flink du er :) hvis jeg forsover meg kan hele dagen bli ødelagt. Heldigvis skjer det ikke så ofte :)

Anonym sa...

Jeg gjør alt så mye fortere når jeg har dårlig tid!

Anonym sa...

ops..

Karoline sa...

det er kjipt å forsove seg ja!
Har ikke sett sånn nei, kunne godt ha tenkt meg en sånn samling selv jeg! :P

Anonym sa...

Eg synst du var flink eg Terese.