måndag 28. april 2008

Free your mind

I dag gjekk Rikke og eg tur, fekk skikkelig vårstemning. Tyson fekk bade og. Legg merke til gensaren til Rikke: AKTIV FRITID. Det beskriver Rikke og meg så godt! Vi er av dei mest aktive personane du finner. (En dæsj ironi, kanskje?) Neida, neida.. vi er blitt flinke å gå tur då! Det er faktisk sant.
Det er alltid deilig å gå tur, merker på humøret at det blir bedre om ein får frisk luft. Samme med det etter eg har vert på handball trening. Eg kan ha en skikkelig bunn dag, men så trener eg, og alt blir bedre!

Den her veka håper eg går fort. Har jo fri torsdag og fredag, men har prøve på tirsdag. ER SÅ LEIII! Heile skulekonseptet er bunn no for tida. Eg står opp 06.30, det er så sjukt hardt! Eg synes synd på meg sjøl og.

Forresten; I MORRA KJEM NYE CDEN TIL MARIA! HAPPY, HAPPY! Gleda meg så sjukt.

Ingen kommentarer: