tysdag 29. april 2008

Find your way soon

I dag har eg då .. KJØPT NYE CDEN TIL MARIA! Herlig musikk. I love it! Godt med masse ny Maria musikk. Tru det eller ikkje; eg var begynt å bli lei av den samme gamle. Veronica (ei venninne) er jo reine kjendisen no! Det er bilde av Maria og ho i albummet. Synes det var fint det Maria hadde skreve til fansen sin/ME. "First of all, my faithful fans who has stuck with me, waiting and supporting (especially M.E!). You've been waiting for a long time, and here it is! It's for you." Ho er så jordnær.

No har vi naturfag. Får lyst å skyte meg sjøl! Eg hater naturfag. Og ka skal vi med elektrolyse, vite korleis ei varmepumpe funka når vi går salg og service? Det verste er at eg ikkje forstår nåke av det uansett. Så skal vi ha prøve i det her snart og .. eller om to måna, me whatever(!) eg kjem aldri til å forstå det.

Skal ha prøve i kommunikasjon og service i morra. Den kjem til å gå kjeeeeeempe bra .. eller ikkje. Men har funnet ut at om eg får 4 på den her prøven får eg 5 på vitnemålet uansett. Gaad, I'm good!

Skal på handball etterpå. Trur i alle fall eg skal det, har ikkje hørt nåke fra Joar (trenaren min) om det er trening eller ikkje. I dag tidelig sendte eg melding til Maria (ei på handball laget) og spurte om det blir trening, ho sa at ho trudde det. Så rekna med at det blir. Jaja, eg kjeda meg no.

Det regna i dag, skikkelig nedtur å stå opp når det regna. Det er egentlig en nedtur å stå opp 06.30 kvardag uansett då, men det er bedre å stå opp om det er sol ute.
Eg aner forresten ikkje koffor eg skriver blogg, og koffor eg skriver det kverdag og meir enn det. Det er tidsfordriv, og kjekt å skrive - min unnskyldning.

Ingen kommentarer: