tysdag 6. mai 2008

Even Angels Fall

Den lang helga vi har hatt har gått alt for fort! Eg vil ha meir fri. Var helt sjukt forferdelig å vere på skulen i går (og i dag). Eg kan ikkje fordra å stå opp så tidelig. Pussig nok forstår Solrunn oss på det at det er vanskelig å vere motivert no når det går mot sommar. Bjørg forstår oss ikkje.. virka i alle fall ikkje sånn. Rekneskap, rekneskap, rekneskap og litt til rekneskap er alt timane hennas består av. Det er sliiitsomt. Nei, crap.. eg skal slutte å syte.
Den her veka skal blir bra! Eg skal gjere det bra på prøven på torsdag, det skal vere kjekt å vere på skulen resten av dagane og. Eg er positiv til skulen.

Eg gleder meg btw BIG TIME til neste år. Reiseliv og SEKS VEKE til syyyyyden. HERLIG. Eg skal forresten snakke litt med Kyrre i dag om neste år og året etter der. Kyrre er kontaktlæraren min.
Eg har funnet ut at eg kan omtrent alle tekstane på Hold On Be Strong cden til Maria, allerede etter ei veke. Eg er go'!

Heime holder vi på å bygge ny altan, det fekk eg vite den dagen vi begynte å bygge. Eg henger ikkje med i planane heime. Harald (stefaren min) begynte på søndag og er nesten ferdig no, og i dag er det tirsdag! Her er det snakk om effektivt arbeid.
Det er ikkje så lenge til sommaren no! OG JUNI, gleda meg sjukt til juni.

Med mine fritidsproblem har eg bestemt meg for å skrive her ka kver enkelt i klassen gjer: Marius høyre på musikk, Isabell ser djupt konsentrert ut inni dataskjermen sin, Ole ser opp på Bjørg, Kim ser konsentrert ut, Juan og Fredrik snakka ilag, Einar spela WOW eller nåke sånt, Andrè sitter å ser på Andrea, Andrea sitter å ser på Andrè, Hege sitter å ser inni dataskjermen (skal eg gjette sitter ho på facebook, msn eller nettby), Kristian ser på Bjørg, Stine og Mari sitter å ler. Anders, Andreas og Håvard er ikkje på skulen. Nåken seier at Håvard har slutta i klassen, men er ikkje sikkert. Jajaj.

HAVE A NICE DAY!

1 kommentar:

Marte sa...

Joiner deg på den, sommer<3