fredag 9. mai 2008

Never let go

No går vi igjennom matte prøven vi hadde på mandag. Leon sliter skikkelig med excel. Er nesten litt morsomt. Det vi har gått igjennom no har eg hatt alt RIKTIG! Woho, men vi har kun gått igjennom ei oppgave då.

Det er ikkje lenge til 17. mai, og ikkje minst 20. mai! (Dåke som kjenner meg veit ka som skjer 20. mai) Eg synes 17. mai er litt kjedelig no som eg er blitt litt eldre. Men det blir litt kos å møte folk igjen! Som er forhåpentligvis gjer.

Btw, eg HATER dei dataane her. Eg blir irritert og sur på dei, men cry til meg sjøl. Eg er mest careface .. eller kanskje ikkje.

Vi har prøve neste time, i rekneskap. Can't wait! Forje gang vi hadde rekneskap prøve fekk eg 5+, håper det går like bra denne gangen. Forje gang var den litt enklare enn no. Vi er forresten nesten ferdig med alle prøvene vårast no. IIIH! SOMMAR OG SOOL.

Været ute han eg ikkje klage på. Det er så utrulig herlig, I love it, loooove it! Får skikkelig sommar følelse av det. Vi spelte fotball på kunstgrasset i stad i gymmen - steike så varmt det var! Neste gym time skal vi ha kupertesten (eller korleis det skrives), det skal gå sååå bra! Eg er positiv. Har bestemt meg for å bli meir positiv. The secret for seier at ein heller skal tenke på det positive i stede for det negative, og det prøver eg å gjere!

See you soon.

Ingen kommentarer: