onsdag 14. mai 2008

Love come walking in


No skal vi ha kommunikasjon og service. Eg håper vi skal gjere nåke kjekt! Eg er positiv. Btw, eg har skreve så masse engelsk og bokmål i det siste at eg må anstrenge meg for å skrive nynorsk. Eg snakka bokmål inni meg. Eg er kul!

I helga var eg på fest hos Mari. Vi feira bursdagen til Stine. Stine og Mari tok jo helt av. Mari har sær musikk smak. Unnskyld meg altså .. men flink å synge i fylla! Hahha. Mari og Stine sang for oss, vi trengte egentlig ikkje musikk - vi hadde jo dei!

Eg har fått ca 20 A4 dataskrevne side som eg må lese til i morra! ELEVRÅDET. Jahoo, har sett litt over det no, trur ikkje eg gidder lese alt. Vi skal jo uansett gå igjennom det i morra. Jess.

Eg kjeda meg btw kjempe masse. Nåken seier folk har sunt av å kjede seg, kor har dei det fra? Om ein kjeda seg setter ein jo seg berre ved dataen eller ser på tv, virkelig sunt!

Hahahha, vi såg Kill Buljo i drift timane i dag (Bjørg hadde lovd oss det, siden vi har jobba så hardt i det siste!) "Det e hjort!" "Her sitte vi i en fjøs full av kyr og du seie det e hjort? Satan, du er dum!" Genialt! Filmen var ekstremt usakelig, men morsom! "Jompa, jeg har ikke truse på meg." "Satan, du e glømsk!"

Vilde, Lovise og eg gjekk rundt heile Førde i dag på grunn av at russen stod å stengte av brua. Herregud, så unødvendig.

Ingen kommentarer: