søndag 27. april 2008

I'm out

I dag har eg vert på jobb. Det var faktisk utrulig kjekt, så solgte vi for masse og. Vi solgte ekspresso maskin og heile pakka!

Rikke var oppe hos meg i stad, så skal eg snart ned til ho igjen.

Mamma og søstra mi kjem heim fra Bergen i kveld. Dei har vert der i to daga no. Fekk tilbudet å vere med, men eg var jo i Bergen forje veke. Då hadde eg 4000 kr med meg og no har eg kun 200 kr igjen. Lite penga å reise til Bergen med! Pluss at dei skulle kun vere i Åsane/Aasane. Kjedelige menneske.

Ellers er det TO daga til nye cden til Maria. Gleda meg som en liten gris (aner ikkje kor den kom fra). Eg veit at den er bra, det er jo Maria og då er det bra uansett. Eg sitter å ser på diverse opptak av ho. For er herlig dame. Ho er så sjukt jordnær, og snill mot alle.

Ingen kommentarer: