laurdag 26. april 2008

Another day in paradise

Eg ser på Norske Tallenter. Helt sjukt kor mjuk ho Hanna er, ser egentlig ikkje ut som om ho har bein i seg sjølv. Ser ut som om ho egentlig er knekt, så eg er sånne usynelige tråda som holder ho oppe.

Eg var på utplassering på Rica i dag, helt sjukt kor treigt dagen gjekk. Skulle ikkje vert lov. Satt å talte minutta og såg på klokka 98% av tida. Det einaste fornuftlige eg gjorde på jobb var å sortere nåken papir på 2 min.

Eg fekk gå tidelig pga det ikkje var nåke å gjere på, pluss at eg skulle innom Hilde på jobb. Det var egentlig ganske morsomt å komme inn. Gliset hennas og "har du det bra?" var sjukt bra. Siden ho såg Jan Erik og meg i lag i går. Ho var liksom ute etter å vite meir om Jan Erik og meg.
Så var eg med Jan Erik seinare. HERLIG! Vi såg forresten to bila som kjæsja midt i lyskrysset med torga.

Ellers gleder eg meg helt sjukt til sommaren. VARMASTE SOMMAREN PÅ 100(?) år! Deilig. Har planer om Oslo, Gålå, Trondheim, VENNER, bading, soling og jobb..
Håper ikkje eg må jobbe alle dagane det er fint vær. Hadde vert skikkelig typisk! Vi har jo ikkje sånn kjempe masse fint vær på vestlandet at det gjer nåke.

Berre for å minne på: det er FIRE daga til Maria sin nye cd. Herregud, eg gleder meg.

Ingen kommentarer: