torsdag 24. april 2008

Skule, skule, skule

Begynner å bli dritt lei skulen, føler ikkje eg får igjen for å jobbe med faga.
No har vi verdens kjedeligaste lærar, "dere må kunne dette"-skjelve mann.

Det var forresten Marte som ga meg iden om å lage blogg. For ho var det berre ei skule oppgave, for meg er det tidsfordriv på skulen (og eventuelt heime?)

Eg hata dei dataane vi har på skulen, dei er verdens verste! Så batteriet vara kun i ca. 10 min. Så det virusprogrammet gjer at heile dataen er retard. Når ein søker på nåke på youtube går det 10 minutt før ein før høyre/sjå det.

Vi har prøve i gym om ett kvarter og .. einaste eg kan er: Holdar - statisk. Brems - Eksentisk og dynamisk. Motor - dynamisk og konsentrisk. Øvde med Rikke i går/låg ute i sola og spelte spel. Rikke vant mot meg heile tida, men eg slår ho i alle kort spel! I wiin.
I går trena vi faktisk litt og, i 2 min. Sånn der ting med beina. Trente magen veldig bra og. Herregud, det her var usakelig.

3 kommentarer:

Urd Ingunn sa...

Hei! :D
Blogging e max tidsfordriv berre so du veit de :)

Marte sa...

Agree Urd! Noke så vilt.. men så trenge vi det då.

Terese sa...

Godt med tidsfordiv. Det treng vi alle!