torsdag 19. juni 2008

Enough is enough (no more tears)

I dag når eg våkna (halv elleve) måtte eg ringe mamma for å høyre om Malin var våkna for eg skulle ned dit å spise med dei på kroa. Eg spise frukost og dei spise lunsj. Eg SYKLA ned! (Okei .. det er kun nedover bakka, men whatever!) Malin stappa fingrane sine opp i dresseinga til salaten min! Så vart eg med opp igjen til Line, Jim og Malin. Line og Jim var på jobb, så eg og mams passa Malin. For ei herlig jente ho er!

Når eg kom heim gjekk eg ned til Rikke og vi prøvde å finne ut ka det kosta å reise til Londooon. Vi skal til London sammen en gang! Egentlig Kina, men London duger det og. Eg og Hilde skal jo kanskje besøke Ina i USA neste år og. DET BLIR KONGE! GIRL-power. Så skal eg jo mest sannsynelig til Australia og, det blir perfekt! Eg elsker å reise, men hata å pakke. Har begynte å tenke på ka eg skal ha med meg neste torsdag når eg reiser til Cathrine. Vanskelig å vite ka eg skal ha med. Vedda på eg enda opp med tredobbelt så masse som eg trenger. Eg skal prøve å pakke fornuftig!
Christian og systa kom fra Trondheim i stad, eg var med å henta dei på flyplassen. (Neste gang eg er der er det eg som reiser, iiih!) Christian smilte med en gang han såg meg (og mams)! Så begynte han å hylskrike, så ga eg han en godt & blandet pose som han kunne få holde på og då vart han glad igjen.

Eg trena pilates i stad. Hahha, vellykka? Neeh, eg prøvde i alle fall. Eg er så lite mjuk, det skulle ikkje vert lov. Eg skal bli mjuk anyway! Mitt mål for sommaren er å bli mjuk!

Ingen kommentarer: