fredag 20. juni 2008

Closer

No er klokka 00.19 på kvelden/natta. Og Rikke reiser til Mandal i morra, så skal eg på jobb klokka ett, så får kun sagt hade til ho i morra. Eg savna ho allerede! Ho er teit som reise vekk så lenge i sommarferien. To måna! KORLEIS SKAL EG KLARE MEG? Håper eg får masse ekstra vakter på jobb..

Søstra mi ser på Vallander(?) no, det er faen meg shit skummelt. Tørr nesten ikkje sjå opp fra dataen. Seriøst! Han eine som er der er enten full i blod, eller så leika han indianar!

Rikke og eg hadde "avskjed" på Peppes i dag. Vi åt lasange som vi vart stappa av. Eg er fortsatt mett etter den! Vi skulle egentlig ha sånn god dessert, men vi klarte det ikkje.

!!! Cathrine var på Maria minikonsert i dag, så fekk eg høyre litt av den på telefon. Herlig! Ho er megaflink for dåke som ikkje har forstått det enda.

Ingen kommentarer: