måndag 23. juni 2008

That's what friends are for

I går var eg hos Ina. Det var helt super koselig. Satt å snakka lenge og spilte diamanten (som eg vant, hahaha) Eg synes Ina kan la vere å reise til USA i ett helt år, men samtidig unna eg ho det. Ho er kjempe heldig som får reise dit, så kjem ho og Hilde til meg i Bergen etter 3. året deira og skal bu der dei og.

Eg høyre på Mine All Mine av Maria og Mira. Blir i godt humør av den .. eller, eg blir generelt i godt humør av musikken til Maria! http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/135824 sjekk linken. Der synger dei Mine All Mine 2. Eg reiser til Oslo på torsdag .. steike! Eg må begynne å finne ut ka eg skal ha med meg. Om eg ikkje begynner å tenke på det allerede no kjem eg til å ha med meg firedobbelt så masse kle som eg trenger.

Før Rikke reiste lærte ho meg å lage smykke! Det er skikkelig godt tidsfordriv og det er kjekt! Under VGlista konserten på fredag satt eg å laga det. Morro-morro. Akkuratt det smykket du ser på bildet var det første eg lagde og det var ikkje sånn veldig vellykka at det gjer nåke, men Rikke måtte ta bilde av det. Eg har lova at eg skal lage til søstra mi og, men i dag er det søndag og då gidder eg ikkje!


Eg rydda, støvsuga og vaska rommet i stad! Eg synes eg var dødsflink. Forresten så hata eg skråtak på mitt rom .. for rommet mitt er stort og då synes eg ikkje det er praktisk med skråtak sånn at eg ikkje får brukt all plassen.

Ingen kommentarer: