onsdag 25. juni 2008

Lost

I går var eg og Hilde hos Ina og vi grilla i garasjen deira. Det var
kos! Eg synes det var litt romantisk og.

I dag våkna eg klokka elleve, og trudde eg var aleine heime. Eg hørte lyda nede og turte ikkje å gå ned helt til eg hørte at det var Therese. Eg kjendte at alt letta inni meg. Eg la meg på sofaen og såg på tv, så gjekk eg tur med Nicko og gjekk inn igjen og såg 1. episode -sesong 1 av One Tree Hill. Etterkvert gjekk eg opp og fann ut ka eg skal ha med meg når eg reiser til Cathrine. Eg skal jo jobbe i morra, så fann ut at eg skal pakke nesten ferdig i dag. Etter eg hadde gjort det såg eg litt til på tv og trena litt. Så åt eg middag, satt litt på dataen og gjekk tur igjen.

I morra skal eg på jobb. Eg og Stine skal jobbe i lag, eller .. ho slutta klokka seks då, men anyway, det er kjekt å jobbe med Stinemor! Iih. Hinn dagen fann eg ut at eg føler meg heime på jobb og. Rart nok. Det einaste minus er at eg får vondt i beina av å gå der lenge.

Ingen kommentarer: