måndag 30. juni 2008

I don't give a damn, I know who I am

Torsdag reiste eg til Oslo. Cathrine og mammaen henta meg på Gardemoen og vi reiste til der dei bur som er 40 min unna Oslo. Fredag reiste vi til Flisa som tok ca 1 t og 20 m. Vi satt oss forann scena 2 tima før det skulle begynne og kjeda oss! Så begynte det å regne, skuff! Ei jente kom bort å satt seg ca en halv meter unna oss. Eg vart litt skeptisk med en gang. Ho begynte å snakke med oss etter kvert og ho var super koselig! Vi satt der og snakka ei stund, så kom det en mann bort til oss og spurte om eg var Terese, eg sa ja. Så hilste han på meg (eg huska ikkje navnet hans), men han var arrangøren av heile shiten, og visste kor langt eg kom. Det begynte å komme veldig mange folk, så vi reiste oss opp og stod med scena, så kom det enda en mann(!) og hilste på meg, han sa vi måtte vente til Maria var ferdig med å signere, så skulle vi få snakke med ho. IIK! Maria kom etterkvert på scena og var fantastisk!
Vi såg Hans Marius som er kjæresten til Maria og stod å snakka med han litt. For en kongefyr! Maria vart ferdig å signere, så snakka vi litt med ho, tok bilder og fekk hilsen/autograf. Det var så åååh .. har ikkje ord for det! Det var en så bra dag.
På flyet heim satt Ravi bak meg forresten! Kor kul er ikkje det? Han såg egentlig litt rar ut, men virka koselig då. Etter eg kom heim i går har eg sett på bilda om og om igjen, så har eg vert i bursdag til Line og Jim i dag.

Ingen kommentarer: