onsdag 9. juli 2008

Eg har ikkje vert flink å skrive her i det siste for eg har ikkje gadda og heller ikkje vert opplagt nok til det.

No er eg i Trondheim. Var framme halv sju i dag tidelig, så gjekk eg å la meg med en gang og våkna igjen 11.10, faktisk. Eg stelte meg og reiste ned til byen. (satt meg forresten på feil buss, ohyeah. Kom meg til slutt ned til byen då! Tok berre 15 min lenger.) Det første eg gjorde var å gå innom Gina Tricot butikken. Der handla eg litt, så kjøpte eg nye sko (igjen) og handla endå litt meir kle. Eg fann ut eg ikkje kunne handle meir og GJEKK opp igjen. Snakka med Rikke heile veien om trent (halvtime). Kooooos!

I morra er det VG-lista konsert. Maria skal vere deer! Gleder meg til å sjå ho på scena igjen. Eg husker faktisk ikkje kem andre som skal vere der bortsatt fra ho og Celine (?) som vant MGP junior. Den sangen er dødssøt! Trur eg kan den og .. "æ e veldig heldig for æ har en bæstevænn.. nanana" Haha, føler meg kul. Eg gleda meg i alle fall til å sjå Maria i morra!
Følg forresten med på SVT1 (svensk tv) i kveld klokka 20.00. Maria skal vere der. IIih! Eg er stolt.

Ingen kommentarer: