tysdag 10. juni 2008

Hell If I

I helga var eg ute med Stine, Mari og Kristine! Det var superkoselig. Først var vi hos Mari, eller .. eg og Kristine satt på dataen til Mari menst Mari og Stine stakk til nåken dei ikkje kjendte(!). Etter kvart gjekk vi ned til Førde der Stine og Mari stakk fra oss igjen. Kristine og eg satt oss ned litt, så seier eg litt høgt "ho der er lærar på skulen!" eg hørte på meg sjøl at eg ikkje skulle sagt det så høgt for fire voksne persona i 30 års alderen såg på meg i det dei gjekk forbi. Den eine av dei fire var så (selfølgelig) sjefen min! Ho sa nåke til meg og. Eg hadde lyst å grave meg ned, for rett før hadde eg sagt "det verste som kan skje i kveld er at eg møter sjefen min." Eg klarte ikkje sjå ho skikkelig en gang! Det var flaut, tru meg.

Pacific blue begynner i dag/begynte no! Sommaren hadde ikkje vert helt den samme uten. Eg elsker det!

Vi har fri i morra, herliig. I dag hadde vi fotball turnering. 1SEA og 2RLA var dødsbra i lag! OHYEAH! Vi tapte kun to av kampane og spelte en uavgjort. Synes den beste spillaren på laget vårt var Isabell (hahahahahahaa.)

Eg høyre forresten på Even Angels Fall av Maria heile tida! Er redd for å bli lei av den, men trur ikkje eg blir det. Er kun 19 daga til konsert no! Iih.

Ingen kommentarer: