tysdag 3. juni 2008

"Han e egentlig sånn av langt fjes på armet sitt." -Terese

Jess, eg har offisielt snakke problem. I går gjekk Rikke og eg tur med Tyson og Baggis, så dei skulle få bade. Det er vanskelig å beskive korleis eg skulle demostrere Maria ved å skrive, men eg skulle i alle fall demostrere ho til Rikke så var det "blalalalallallalal!" Tunga gjekk helt i krøll. Eg er dødsgod i å forklare, eller ka?
Seinare når vi låg på trampolina kom eg med "Han e egentlig sånn av langt fjes på armet sitt." Eg - taleproblem - NEVER!
Eg sovna i sola i går. Herregud, så herlig! Eg elsker sola, kan ikkje beskrivast. Eg fann også ut at eg får skikkelig rar brunfarge av solkrem OG eg vart solbrent når eg brukte det.


Vi fekk fri av Solrun dei to første timane. Snilt gjort av ho! I 3. og 4. time hadde vi MOT-møte. Eg måtte snakke til Isabell mens ho ikkje skulle sjå på meg, ho skulle sjå på alt anna. Skikkelig frustrerande, så eg endte opp med å sitte å snakke til Stine i stede. Vi har engelsk no, skjønna ikkje poenget med å ha tima når dei sikkert har sotte karaktera uanz! I 5. time får Ole, Isabell, Kim, Fredrik og eg fri. Resten må ha prøve. Hahahah! Vi leverte inn nåken spørsmål tidsnok som ingen andre i klassen gjorde.

Torsdag skal lærarane ut i streik, og då får vi frii. Håper ikkje dei kjem til enighet. Vi slepper kanskje eksamen og på grunn av det. IIK! ("det var jo synd!")

Ingen kommentarer: