måndag 2. juni 2008

Step up!

I går var eg flink og rydda rommet mitt (igjen). Eg skjønna ikkje korleis eg klara å rote så masse som eg gjer. Så såg eg Step Up 2, the streets i går. Den var dødsbra. Elska dei filmane! Får skikkelig lyst å vere flink å danse når eg ser dei.

Anyway .. vi får fri torsdag-fredag, kanskje endå lenger på grunn av streik. Eg blir sur om dei kjem til enighet no. EG VIL HA FRII! Og om dei bruka litt lang tid på å komme til enighet blir eksamen avlyst. Iiiih! Eg blir så glad då. Vi får slutte ei veke tideligare på skulen og då. Eller .. vi er jo ferdige allerede på torsdag då! Blir herlig med ferie. Eg trenger deet!

Vi har naturfag prøve i dag og kommunikasjon og service prøve i morra. Æsj! Håper vi får sånn halvveis fri resten av dagen. Men vi skal ha Leon no .. han seier alltid "dåke kjem sikkert opp i eksamen så derfor må dåke øve!" I HATE matte og naturfag. Om eg kjem opp i det griner eg, helt seriøst!

See you.

Ingen kommentarer: