søndag 1. juni 2008

Summertimes

Vanessa sov hos meg i natt. I love you, Vanessa! Eg kan snakke om alt med Vanessa og ho er alltid glad på mine vegne når det gjelder alt. Christian (tantungen) vekte oss. Systa kom å la han i senga med oss.
Eg gjekk tur med Christian og i dag, så sovna han.. men så våkna han igjen og begynte å grine. Eg satt han litt opp i vogna og då slutta han å grine. (Thank god!)

Eg har forresten ikkje snakka skikkelig med Cath på TO daga. I need Cahtrine talk.

Alene hjemme 3 begynner på tv3 no. Trur eg skal sjå den. Eg elska dei filmane når eg var liten! Såg dei om og om igjen. Alene hjemme 1 trur eg at eg kan omtrent alle replikkane i. Hohohoh.
Systa og eg såg program på tv i dag om sånne folk som var helt sjuke i haue! Dei fotfulgte "idolet" sitt og kom med drapstrusla til dei. GAAD! ER det mulig? Eg synes synd på kjendisane i bland. I alle fall dei i Hollywood og der. Paparazzi over alt!

EG SKAL MEST SANNSYNELIG TIL AUSTRALIA I TO VEKE I SEPTEMBER! Can't wait. Men det tar 24 tima å reise dit. Hurra!

Ingen kommentarer: