måndag 26. mai 2008

Sommer, det er det jeg vil ha! <3

Eg har hatt en helt superherlig dag! Når klokka var 11.30 våkna eg, tok på meg bikini og shorts, spise og gjekk ned til Rikke. Vi var først litt ute, så kjørte vi 4hjuling opp på fjellet og satt der i ti sec. Så stakk vi ned igjen og var ute litt til. Eg vart lei av Rikke (hahahah! Neida<3) og stakk heim. Eg låg ute å sola meg i den fantastiske sola i fire tima (eller nåke sånn) og vi grilla. Ingenting er som grilling i sola. I luv it! Når klokka begynte å bli fem gjekk eg tur til vatnet og satt der litt. Så gjekk eg heim og dysja. Eg var ute i sola i seks tima i dag. Beste dagen eg har hatt på lenge! .. nei, det var løgn. Det er ikkje lenge siden Maria gjekk vidare til finalen i eurovision.

MARIA/NORGE FEKK 5.PLASS I GÅR! Hurraaaaa. Eg var så stolt! Btw, Russland som vant sugde. Unnskyld meg altså, herregud (!) mr. "eg er så deilig"!


Eg har på følelsen av at det her kan bli ei litt hard og kjedelig veke. 3dagersprøve ftw, liksom! Eg skal sove hos søstra mi fra i morra til tirsdag. Herlich! Får sove litt lenger <3

Ingen kommentarer: