søndag 3. august 2008

"Æg har jo krigs-sminke på mæg"

Det her innlegget skriver eg for Ina, og eg lover deg, Ina: eg skal vere flinkare å oppdataere her. Hehe .. Det er jo egentlig kjekt og skrive her når eg har trang for det, men i sommar har det ikkje vert så stor trang for det. Ina kjem forresten til meg i kveld en gang. Må vere mest mulig med ho før ho reiser til USA i ett år. (DU ER SÅ DUM SOM FORLATA MEG! Men du fortjener det) Ina: du har å sende meg mail omtrent kverdag! Eg kjem sikkert til å sende det rare og ganske usaklige mail og klage over alt det teite :p Ka har man ikkje Ina til? <3

Eg føler eg har vert veldig heldig med sommaren min så langt. Møtt Maria (Haukaas Storeng) fire ganga. Når eg møtte ho på fredag påstod ho at ho visste kor Gaular var. Haha! Lille Gaular. Alt er ett uforklarlig ruch når eg snakka med ho. Det er så herlig! Dåke som kjenner meg veit kor masse det betyr for meg og kor lenge eg har venta på å få snakke med ho!

No skal eg egetlig rydde rommet mitt, det er mongolid ut. Eg kaller det heimekoselig, mamma kaller det ett eventyr. Eg har lyst å bytte ut bilda på veggen og, men det er så mange at eg veit ikkje om eg orker. Eg skal i alle fall få opp bilda av meg og Maria. (Skrytebilda, iih.)

Eg har skreve en del teksta i det siste, og kun en av dei har blitt bra og den skreiv eg masse ord til midt på natta, så neste dag satt eg setninga og ord sammen.

Elisabeth Carew sin sang er utrulig kul! Eg husker ikkje ka den heiter no, men eg liker den! Så virka ho koselig.
Eg savna Rikke! FUCK HO som reiser til Mandal.

NOTE TIL ALLE: MARIA HAR BURSDAG I DAG, 29 ÅR!

Ingen kommentarer: