fredag 15. august 2008

My sunshine

Eg har jobba heile veka til no, skal jobbe resten av veka og heile neste veke utenom mandag. PLUSS at skulen begynner på mandag. Får over 10 000 i lønning etter august då. Iih. Skal prøve å spare en del av det, så skal eg ha en del med til Australia.

Håper ikkje vi får lekser på skulen i år. MEN *PPIIIIIP* &%/¤"%¤)(% vi får en viss lærar i ett fag i år i følge Andrea. Eg arrrg .. kan ikkje beskrive kor irriterande det er. Det hjelper jo sikkert ikkje å klage på det heller. Den læraren gjorde begynnelsen av sommaren jævlig for meg.

Fy faen i helvette så eg kjem til å savne Ina! AH MY GAD! Eg laga sangtekst til ho dag som ho fekk. Ho las dei to første setningane, så sa ho at ho måtte lese resten når ho kom heim, koffor? I don't know. :p Eg, Annelinn, Hilde, Petter, Øystein, Stein og Sigbjørn overraska ho i dag. Ina trudde ho berre skulle på besøk til Hilde, så sa Hilde ho måtte gå og hente brus, og der satt vi! Ina såg litt redd ut i det ho kom inn dit og GLAD! Skal legge inn litt bilder seinare, kanskje.

Eg orka ikkje skrive meir no, trur ikkje det er andre enn Ina som leser bloggen min uansett. (Haha) snx.

Ingen kommentarer: