tysdag 12. august 2008

Saving angel

Eg synes den spelt grandiora reklamen er koselig! Elsker FAME melodien. Eg såg jo FAME i London når eg var der en sommar. Det var utrulig bra, eg skjønte ikkje så veldig masse av ka dei sa der då. Heheh. Eg var litt liten og forstod ikkje så masse engelsk. Husker veldig godt ho som spelte den rollen Maria hadde i norske FAME. Husker og veldig godt at eg ville sjå norske FAME, men det vart aldri til at vi reiste og det synes eg er litt synd. Hadde vert kult å sjå den norske versjonen og. I alle fall når Maria var med der (heeh).

Jobb i dag gjekk utrulig fort sjøl om eg jobba ti tima. Eg kom på jobb og då ringte Hilde og spurte om eg kunne rydde vekk utstillinga i alle vindua. Det gjorde eg, så kom det varer som eg og Stine prisa. Så gjekk Stine og eg plasserte masse. Så kom Hilde og då tok vi ned veggane i utstillinga og bak kassa og tok opp nye.

Ny gjest på paradise hotel no! Han var flink å synge. Lars heite han, faktisk og er 29 år. Va cool, eller hur?

Ina har fått vite kor ho skal bu i USA no. Lake Forest, trur eg det heite. Spennande-spennande!

RIKKE KJEM HEIM I MORRA! HURRAAA! Eg får ikkje sett ho i morra då, men på onsdag skal ho komme innom meg på jobb siden eg omtrent ikkje er heime på onsdag. <3 Eg gleder meg til å sjå ho igjen. Håper ikkje ho er blitt neger. Haha.
Skulen begynner på mandag : Gruer meg til å begynne å stå opp tidelig igjen. Halv sju er jo helt "herlig" å stå opp, saaant?! Trur det her skule året blir bedre enn i fjord når eg synes faga er litt bedre. Berre eg ikkje får en viss lærar .. eg griner då! Dåke som kjenner meg veit godt kas lærar det er snakk om.

1 kommentar:

"Tjorven" sa...

Eg så FAME med Maria i rolle, og eg lever fortsatt VELDIG lenge på den opplevelsen...da satt eg igjen med et helt nytt idol og ble over meg av begeistring da hun ble med i idol!

Husker fortsatt stemmen hennes i FAME og husker Hans Marius og som var med;)