måndag 15. september 2008

LOOK!

No er det lenge sida eg har skreve her!
I helga var eg i Bergen på Flesland. Det var utrulig kjekt. Jobba fra torsdag-lørdag. Eg hjalp folk med å sjekke inn på automatane. Fredag skal eg charter ferber Svein og Kurt Nilsen. Kurt Nilsen ville egentlig ikkje at folk skulle legge merke til han og gjekk derfor med solbriller, MEN eg synes ikkje det funka så bra.
Charterfeber Svein hørte eg før eg såg han. Latteren hans er vanskelig å ikkje legge merke til. Han spurte om eg visste korleis automatane funka og for det visste ikkje han. Han er litt småmerkelig for det var nåken kamera folk som sjekka han inn.

Fredag handla eg med Lilly på Lagunen, så var vi en tur oppom ho. Det var koos! Eg kjøpte ny topp og joggebukse. Lørdag før eg og Hege skulle heim handla eg enda meir. Eg er flink å bruke penga, eg veit.

Eg og Vilde Andrea skal vere danselærar for 5 og 6 åringa i år. Haha, søtt :)

Ingen kommentarer: