onsdag 3. september 2008

Yaaaaoo

Eg gjekk tur i stad og tenkte på då eg var liten. Eg var den dritt ungen, men eg hadde ikkje alle ideane då! Vi mala innsida av en fjøs, stjal maten til kyrene til naboen (vi åt den ikkje, berre tok den for "morro"), vi knuste ett vindu og stakk, eg veit rett og slett ikkje ka vi ikkje gjorde. Stakkars naboa :p

Eg skal jobbe i morra, torsdag og fredag. Skulle egentlig jobbe lørdag og, men SNILLE Hilde tok vakta mi. Vi har egentlig kun fire tima i morra og to av dei eg gym. Eg er invitert på en sånn konferanse siden eg er tillitsvalgs, men eg orker ikkje! Hehhe.

Fredag skal Maria og Mira synge i Melodi grand prix junior. Cool or what? Eg vurderer å lese bok, ha tven på, og berre sjå når dei er der. Eller kanskje eg og Rikke skal sitte å kose oss og sjå på det? Plane-plana.

No skal eg ned til Rikke og Baggis og sjå film!

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Du har alltid vore en drittsekk

Terese sa...

Ohyeah, don't mess with me.