laurdag 18. oktober 2008

Fredag

Okei, eg rydda i skoa mine i stad og fann masse sko eg ikke visste eg hadde. Eg har visst gullsko! Så har eg alt for masse svarte sko. Eg må begynne å bli flinkare og variere kas sko eg bruka. Eg har nåken sko som ser ut som brude sko og. Har lyst på nye brune sko, men tørr ikkje kjøpe med tanke på mamma.

I vår tid, så er alle opptatt av kropp, slanking osv. Vi jenter måler oss sjøl fra topp til tå! Vi sammenligna oss med andre og vi har ikkje godt av det! Min definisjon på normal kropp er Maria Haukaas Storeng! Ingen tvil om det. Ho er tynnare i virkeligheten enn ho er på tv og.

Såg på nyhetene i stad at ett norwegian fly måtte nødlande i dag. Dei skulle til Barcelona, men så hadde nåken sett at det brann og då flydde dei tilbake og landa igjen. Det er norport eg jobba for på Flesland når eg har utplassering og dei har ansvar for Norwegian på bakken på Flesland. Kan tenke med at det var masse å gjere det og i dag sjøl om det var rygge dei nødlanda på.
Følger folk her med på Ylvis møter veggen? Det er så sjukt genialt! Lurer på om dei alltid er så gode venna som det ser ut som. Dei henger jo sammen heile tida. Veit at eg ikkje hadde klart å henge med søskena mine heile tida. Dei gjekk vilt for seg når vi var små. Fjernkontrolla vart kasta etter kverandre, dører vart ødelagt, tryning og slossing.
Eg må slutte å bruke så masse penga som eg pleier å bruke. Mamma seier eg skal slutte med det for eg må venne meg til neste år når eg får sikkert ganske trang økonomi på grunn av lærlingtid. Må jo bu på hybel og, men eg skal klare meg!
Har funne ei jakke og en kjole eg vil ha!

Ingen kommentarer: