fredag 17. oktober 2008

Dans, dans, dans opp på bordet

Dansinga med småttisane i dag var umulig! Dei minste er kjempeumulige. Dei springe rundt å bite kverandre! Så når vi satt i ringen i dag begynte dei å snakke om helt usakelige ting som skjedde heime. Ho eine sa blandt anna at ho hadde vert sjuk i tre daga en gang. Menmen, det får no berre vere. Vi må prøve å få styr på dei snart. Dei eldste er kjempe flinke! Dei er flinke å danse og.

Vi tok klassebilde i dag. VI hadde pysj på oss heile gjengen! Trur vi var veldig fine og såg veldig smarte ut. (Vi ser jo egentlig alltid smarte ut då .. (haha)) Gleder meg til å få det her klassebilde! Det i fjor såg jo kjempe bra ut .. Mmmm.

Sitte å ser the woods no. Den er egentlig sjuk! Eg såg den med systa for ei stund sida og eg synes berre den var rar og sjuk, men det er ei stund sida då, kan hende den var litt bra.

Eg har fri i morra sida eg har utplassering i Bergen kvar tredje helg. Det blir herlig. Har ikkje vert heime en heil dag på lenge. Lurte på å reise til Førde å trene på Spenst, men mamma er ikkje ferdig før seks på jobb, så tviiila om eg ikkje tar en ganske tidelig buss bort. Maria skal vere i Beat for Beat i morra. Det har eg stor tru på blir sinnsjukt bra! 5. gangen ho er der.

Eg skal ha meg gull og sølvsko, men eg får ikkje lov å kjøpe nye sko på nåken veke av mamma. Ho blir sur kvergang eg kjøper meg nye sko. Ho synes eg har for masse, men eg vil ikkje hive sko heller! Eg veit (omtrent) alle jenter skjønna meg!

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Du passer sammen med unger lille venn! :D

Terese sa...

Hahhaha! På grunn av at eg er så liten?

Yvonne sa...

Nettopp :D

Terese sa...

PFT! Eg er ikkje liten:)