onsdag 15. oktober 2008

Hege: "Det hjelpe deg at eg skrive oppgaveteksten, så gjer du oppgavene!"

Eg er tilbake til samme gamle no etter verdens beste høstferie! Står opp 06.30 kver morning, tryna halvveis ut døra for eg er så trøtt, kjem på skulen og Siv seier vi kan gå fra timen når vi er ferdig med oppgavene som vi aldri blir ferdig med på grunn av det er så forferdelig mange.

På fredag i høstferien møtte eg og Cathrine Maria og Hans Marius! Det var fantastisk. Dei er så fantastisk fine sammen. Det var beste dagen i livet mitt, ingen tvil om det. Hans Marius måtte gå etter ei lita stund siden han skulle ha forestilling. Maria tok seg good tid til oss som vi satte utrulig stor pris på! Så var vi på Singin' in the rain seinare på kvelden. Alle som ikkje har sett Singin' in the rain bør reise på det. Sinnsjukt kult å sjå!

Eg handla en del i Oslo og. Eller .. kanskje ikkje så veldig masse i forhold til ka eg hadde trudd. MEN eg har kjøpt ny data no då. Eg lika den!

Ingen kommentarer: