fredag 10. oktober 2008

"Wah-sala-waho?"

Dagen i går begynte med at eg gjekk tur på fjellet, så når eg kom ned igjen satt eg meg på msn og det kom fra Svein Kristian "Hørte Maria skal vere i nidarosdommen i dag." Eg trudde han ikkje! Han sa det stod i avisa, så etter ei stund (i lita tru) gjekk eg ut og sjekka avisa og der stod det! Ho skulle vere i nidarosdommen! Sinnsjuk flaks at eg er i Trondheim! Eg begynte å stresse med å finne ut korleis eg skulle komme meg til byen. Pappa kom ikkje igjen fra jobb sånn at eg rakk det, så til slutt måtte Svein Kristian komme å hente meg. Hehe! SNILLE STEBROREN! Etter ei god stund med stress for å dysje, ete, sminke meg osv. kom han å henta meg. Han vart med og. Når vi parkerte gjekk Maria forbi oss forann bilen. Når vi kom inn i kirka hadde Maria lydprøva. Det var det vi kalla fantastisk å høyre på.
Blå kors er en fantastisk sak! Maria sang Hurting kind og Hold on be strong. Det var utrulig å høyre sangane med kun piano spilling og hennas herlige stemme. Mens folk kunne gå rundt å sjå på maleri/tegninge var det en del folk rundt Maria. Når folk hadde begynt å sette seg igjen gjekk eg bort. Ho spratt opp av stolen, sa hei og ga meg herlig klem! Så spurte ho om det går bra med meg. Så gjekk eg å satt meg igjen og etter alt kom eg bort igjen og då hilste ho på kjære stebror! Det var skjønt! Så snakka vi en del til, så gjekk eg.
Vi reiste opp til Svein Kristian, såg FK zebra med nåken kompisa av han, så når dei reiste såg vi film og leike-sloss.

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Du ditt forbanna nydelige vesen!

Terese sa...

Veit du ka, Yvonne!?! Det der var berre tull.