tysdag 28. oktober 2008

Internasjonal dag og kino


No sitter eg på skulen. I dag skal vi ha internasjonaldag etter det to første timane. No i dei to første har vi samfunnsfag. Vi har om forbrukarrett. Eg er så lei av det etter vi hadde om det i fjor at det ikkje skulle vert lov! Eg skal vere "lærar" for 4 klassa. Inkludert min eigen som eg hadde i fjor og. Eg skal egentlig berre få dei til å leike to leika, og det er jo greit. Etter skulen skal eg på kino med Rikke og Grete. Det blir koselig! Så skal eg heim og sjå grey's.

Tusen takk for alle som kommentera! Eg elska å lese kommentara og elska å lese andre sine blogga. Fekk masse ny musikk etter forje innlegg. Setter stor pris på kommentara!
Ka skal du i dag?

6 kommentarer:

Karoline sa...

Idag skal jeg slappe av .. Og så skal jeg trene..Haha!

Kristine sa...

må være koselig å være lærer for 4klasse :-) i dag skal jeg på trening og se masse serier på nett :-)

Anonym sa...

Ja, sant kommentarar er skoj? ^^,
Synest du gjorde det bra i dag eg! Spurte mange forskjellige om kvifor dei var samde/usamde/usikre. Litt i tvil over dine eigne spørsmål, men eg tykkjer du gjorde det svært bra. You go, girl!

Terese sa...

Karoline: høyres ut som en herlig dag!
Kristine: hehe, eg var lærar for 4 klassa, ikkje for 4. klasse. ;)
Oda: Eg var trøtt og derfor blir det masse surr for meg. Ohyeah! Hadde ikkje lest igjennom det på forhand. :)

Jorunn sa...

Jeg har jobbet, sovet og sitter nå her å leser.. koselig.. prøver å komme meg og bli frisk! Kjdelig..

P.S. I love you er en nydelig film.. derfor jeg ville dele den med en leser... du får prøve å vinne den.. så får du sett den... Jeg har nå begynt å lese boken!

SKN sa...

koselig bilde :)