torsdag 30. oktober 2008

Awake

Ja, internasjonal dag gjekk jo bra, men det var litt små kjedelig å ikkje vere med klassen min! Men eg var med på den eine leiken då. Då vi skulle plukke erter. Det var morro. (Laget mitt vann, btw. Eg, Silje og Juan er ett knakande team.) Etter skulen gjekk er og Rikke rundt i Førde, så gjekk vi å såg på Grete si trening, så reiste vi på kino. Det var kjempekoselig!

I dag hadde vi bading dei to første, eg var ikkje med for eg er litt små sjuk. Så hadde vi spansk munnlig prøve seinare på dagen. Eg veit ikkje helt korleis det gjekk. Eg skjønte egentlig ikkje alt av det eg las, men det får no berre vere. Trur ikkje det var så veldig mange andre som forstod alt av det dei las (eventuelt ingen?). Etter skulen var eg på trening på spenst, så spiste eg med stebroren og stefaren min. På veien heim holdt eg på å sovne i bilen! Skal legge meg tidelig i dag.

Tomorrow er det Bergen på meg og Hegemor. Ho skal jobbe på hotel og eg skal på flyplassen. Vi har utplassering der.

MALIN RAUK UT AV GREASE - vi burde skamme oss! Eg hadde lyst å begynne å grine. Ho burde blitt Sandy. Ingen tvil om det. Når ho sang i will always love you hadde eg frysninga over heile meg! Arrrrg. Eg kan ikkje nåke for det, men eg vart kjempesur! Eg og Stine skal på Grease og eg ville Malin skulle bli Sandy! Eg hadde gleda meg i heile dag til å sjå Grease sendinga, men så rauk favoritten min ut!


9 kommentarer:

Anonym sa...

Derfor må du ringe inn å bruke masse penga på å stemme :)

Terese sa...

Jajaja!

Karoline sa...

Var i studio og fikk frysninger over hele kroppen når Malin sang. Sykeste at hun ikke gikk videre..!

Terese sa...

Eg synes det norske folk tar feil om dei trur Nicoline blir en bedre Sandy. Hehe! Eg likte Malin!

Cathrine sa...

Ble så sint av at Malin gikk ut! Det var urettferdig altså. Jeg stemte, men det hjalp visst ikke :(

Og tenkt litt på ønskelisten din du, så kan du jo legge den ut når du har bestemt deg om du vil :)

Anonym sa...

Var synd hun røk ut ;/

Yvonne sa...

Sett på det der kanskje 3-4 ganger, heia Bjørnar! :D

Kristine sa...

malin burde virkelig gått videre!

Terese sa...

Så herlig at mange er enig!
Yvonne: det er samme for meg kem som vinner av guttane :D