søndag 2. november 2008

Berre fordi

No er klokka 23.25, eg er egentlig supertrøtt og ganske dårlig. Stod opp tiiiiidelig i dag på grunn av utplassering. Eg sov omtrent heller ikkje for først satt eg hos sjefen og kona og såg senkveld med dei, så gjekk eg på dataen etter det, så fekk eg ikkje sove etter det heller.
På bussen heim i dag satt eg å hørte på Grease musikk og då kom det gamle minner tilbake. Lovise, Urd, Ragnhild og eg deltok på ungdommenskulturmønstring med en dans til mixa grease sanga. Vi kom faktisk vidare til fylkesmønstringa og! Skal sjekke om eg kanskje får tak i film fra det, og sjekke deretter om eg tørr å legge ut. Skeptisk til om eg tørr det.

Torsdag på skulen tok Isabell, Hege, Fredrik og eg (pluss delvis Kim) av med kamera. Tenkte eg skulle dele nåken av dei nydelige bilda med DEG!


To av mine kjære gull har bursdag i dag. Gratulerer så masse med dagen Grethe og Stein! Håper dåke har hatt en superfantastisk dag!

9 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Så søte bilder :)

Silje Madeleine sa...

Søte dere var på bildene :-)

Yvonne sa...

Var ikkje noke konkurranse, men ho gidde vekk sminke ;D

Karoline sa...

For noen søte bilder! Du er nydelig<3

Terese sa...

Camilla, Silje Madeleine og Karoline: Ntååh! Takk :)
Yvonne: ååååkeeii!

Stine F. L. sa...

Takk for det søta :)

Fin blogg!

Marita sa...

Joda, du må legge ut videoen! :-)

Mia sa...

søt blogg du har! :)

Marita Førisdal sa...

søte bilder på siden din<3