søndag 26. oktober 2008

sex and the city på lørdags kveld

No sitter eg hos søstra mi og passa min kjære tantunge. Han sover, så det er ikkje verdens vanskeligaste oppgave. Eg såg sex and the city filmen for litt sida. Eg burde kanskje venta til eg var ferdig med alle sesongane, men då måtte eg venta lenge. Eg grein og eg lo til eg grein av filmen! Eg elska den gjengen. Dei får meg virkelig til å tenke på kor viktige venna er.

No våkna tantungen, må gå å sjå til han!
Ka lengta du mest etter akkurat no? Eg lengta etter sol og sommar!

9 kommentarer:

Yvonne sa...

Eg lengter etter deg kjære!

Anonym sa...

Ååå, eg har berre sett nokre episodar av serien, men har lyst til å sjå heile! :) Lurte på om eg skulle kjøpe filmen, men så tenkte eg at det ville vere ein fordel å bli skikkeleg "kjent" med alle karakterane først, men det er jo så heise med sesongar, så eg veit ikkje endå. Anbefalar du filmen for dei som eigentleg ikkje har fulgt med på serien? :)

Renate sa...

Jeg lengter etter julen jeg! hehe:)

Janne sa...

ååh, jeg og. Enten sommervær eller ordentlig vinter ;D

Terese sa...

Yvonne: det er klart du gjer (A)
Oda: Du burde kanskje kjenne serien litt før du ser filmen. Eg holder jo på med alle sesongane, men er kun komt til sesong 3 og eg klarte ikkje vente med å sjå filmen. Anbefala at du ser filmen på det sterkaste i alle fall!
Renate og Janne: I agree!

Caroline sa...

Du er ikke alene om å lengte etter sommer og sol! Og ettersom jeg bor i bergen, lengter jeg etter regnfrie dager *sukk*

Camilla Didriksen sa...

Jeg lengter også etter sol og sommer :) Ah!

chri sa...

åh, søteste filmen på lenge!

Terese sa...

Caroline og Camilla: Yes!
Chritstina: jaa! Eg elska den gjengen!