laurdag 25. oktober 2008

Skule, dansing, kakebaking, jobb og avisoppslag

I går gjekk dagen i skule, danse undervisning, besøk av tantungen, søstra mi og broren, så laga eg og Rikke kake. Tantungen min er superherlig! Kaka eg og Rikke laga var egentlig den ho skulle laga til bursdagen min som er over en mnd sida. Rikke er litt treig av seg. Kaka vart kjempegod! Vi vart kvalme etter kver vårt store kakestrykke, men det var verdt det!
Danse undervisninga i går gjekk utrulig bra! Dei minste gjekk ikkje rundt å beit kverandre som dei pleier å gjere. Kan hende det at dei var flinke har nåke å gjere med det at det var to voksne der. Vi fekk dei til å snakke med ungane om at dei må begynne å oppføre seg sida det ikkje funka når vi seier nåke. Vi har stor tru på at det skal gå bra fra no av.

Eg har fått The hurting kind - Maria Haukaas Storeng på hjernen no! Den er sinnsjukt fin.
Høyr den - elsk den.



I dag våkna eg til at eg var på framsida av lokalavisa. Det var helt merkelig å sjå seg sjøl på framsida av avisa. Artikkelen handla om at klassen min (og 1. klasse litt) skal drive turistbyrået i Førde. Vi har fått 1 million i midla for å drive det. Det er stort! Saken handla og om at vi har tilbud om å ha litt av lærlingtida vår i Spania! Eg har sinnsjukt lyst til det. Så reiste eg på jobb for sjefen min er sjuk. Når klokka var elleve kom det ei jente inn som skulle jobbe hos oss på OD-dagen. Det hadde jo sjefen glømt å fortelle meg, men det gjekk no bra. Ringte sjefen og ho sa ka eg kunne be ho gjere. Trur ikkje det var sånn kjempekjekt for ho, men det får no gå. Etter jobb handla eg og mamma på Only. Ho kjøpte seg jakke og eg kjøpte meg grå gensar til 129.95 kr. (rar pris) Når eg kom heim gjekk eg langt tur og gjekk ned til Rikke.

6 kommentarer:

Renate sa...

Nå fikk jeg lyst på kake!:D

Mammabenti sa...

ja jeg liker eyelineren kjempe godt jeg!:)
Jeg fikk lyst på den kaka der:D

Yvonne sa...

Du var så søt i avisa!
Kan eg få sånn kake til bursdagen?

"Tjorven" sa...

Den kaken så sinnsykt god ut.. nammm..

Kristine sa...

det må være kjempegøy å gå på dans :-)

Terese sa...

Renate, Veronica og Benti: Den var dødsgooood. MMMM!
Yvonne: Haha.
Kristine: eg går ikkje på dans - er danselærar.

:)