torsdag 23. oktober 2008

Top of the world?

"I had a man who loved me and a man who wanted to leave his wife for me. I should be on top of the world, but I was not." (Carrie, Sex and the city, sesong 3)
Eg synes ikkje det er så rart ho ikkje er på toppen av verden for det. Er ikkje akkurat en drømme situasjon å vere i. Enig?

I dag laga eg smoothie med banan, melk, appelsin juice og diverse bær. Smoothie er så godt! Nåken som har forslag på andre ting eg kan ha oppi?

Eg savna mi kjære, Ina som er i USA no. Det er trist at ho ikkje kun er en telefonsamtale vekke, at eg ikkje kan reise til ho berre fordi eg har lyst, at eg ikkje kan sende melding til ho når eg føler for å snakke med ho. Eg følte for å legge ut ett bilde fra då vi overraska ho med "hade Ina"-kveld. Fra v: Ina, Annelinn og meg.

13 kommentarer:

Yvonne sa...

Vil du lage smoothie til meg og?:D

Terese sa...

Kom då, søta :D

Mammabenti sa...

Ja det synes jeg også;) Bra å høre at flere gjør der:D

Cecilie sa...

mm, ja smothie er kjempe godt!:) du kan jo prøve med eple juice og naturell yogurt, kjempe godt! jeg synes det blir for syrlig med appelsinjuice så jeg liker hvertfall eplejuice best:)

hege anita sa...

søtt bilde

Kristine sa...

det er veldig godt med yoghurt i stede for melk oppi :-)

Mathilde Dahl sa...

jeg liker faktisk ikke smoothie:p

Terese sa...

Cecilie Cecilie: skal prøve det i dag etter dansinga!

Hege Anita: Tusen takk! Eg elsker det.

Kristine: Jaa, det har eg smakt! Hadde ikkje yoghurt i går, så måtte bruke melk.

Mathilde: Tulla du!? Det er jo nåke av det beste som finnes!

Hanne sa...

Jeg pleier å ha vaniljeyoghurt i smoothien, det er kjempegodt:)

Terese sa...

Skjønner eg må ut å handle i dag! NAM :)

Anonym sa...

Du kan bruke Biola i smoothien - blåbær, bringebær, jordbær eller naturell :) Fungerar også som drikkeyoghurt aleine - personleg føretrekk eg Blåbær, men det er jo smak og behag ^^,

Terese sa...

I'll try it! :D

"Tjorven" sa...

bringebær og kiwi, med isbiter i..kanongodt, og er enda bedre med en liten dæsj Absolute i, men kun for dem som er gammel nok til å drikke det..