laurdag 15. november 2008

Merkekle

Nåke av det verste eg veit er å komme inn på blogga der jentene kun legger ut bilder av merkekle. Greit nok - er klea fine har eg ingenting i mot det, men det er så ufattelig masse stygge merkekle. Kle fra Cubus, H&M og Vero moda er ofte finare enn Wesc, moods og levis. Mange av jentene har rike foreldre og ser ut til å faktisk skryte over at foreldra er rike og. Jentene jobba ikkje - dei berre får penga og sløsa dei vekk på KUN kle.

Eg har merke kle sjøl, men det er ikkje masse. Eg handler gjerne på H&M i stede for en dyr merke butikk. Koffor velger dei her jentene å omtrent kun kjøpe merkekle? Virker som om dei får bedre sjøltillit av det og - er det for å faktisk få bedre sjøltillit eller fordi det er kult? Eg gir ikkje folk særlig høgare status for å ha merke kle og eg synes ikkje dei er nåke meir "kule" enn alle andre.

Ka er poenget med å bruke penga på stygge merke kle? Har du masse merkekle?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Enig ;)
Og nei, eg har ikkje mykje merkekle :p Kjøpe det berre viss eg virkelig lika det :)

Terese sa...

Mm, agree!

Cathrine sa...

Enig med Isabell! Har vel et plagg eller to som kan betgnes som merkeklær, rett og slett fordi jeg har likt dem (og muligens fordi de var på salg til en rimeligere pris?)

Har ikke noe imot merkeklær, men menneskene som tror det å ha klær med et spesielt merke er alt her i verden! Lenge leve delvis rimelige butikker som H&M, Cubus, Gina Tricot osv med masse fine klær ;)

Terese sa...

Ja! Herlig at mange er enig:)