torsdag 13. november 2008

Star

No sitter eg i klasserommet og har egentlig spansk .. uten lærar! HERLIG! Eg sitter å synger for dei "twinkle, twinkle litle star, how I wonder what you are" (har ikkje peiling på om sangen egentlig går sånn, men eg synger den sånn!) egentlig er det kun Isabell som høyre etter og ho er den einaste som synes eg er flink. *HOST!*

I dag har eg seriøs slapp dag og eg går kledd for det og. Stor gensar og joggebukse. Utrulig deilig! Når eg kjem heim skal eg slappe av og øve til prøve. Vi har vertskapsrolla prøve i morra. Jeei. Vi hadde gym prøve i dag som eg ikkje akkurat vil seie gjekk så veldig bra.
Eg fekk 5- på samfunnsfag! Eg var kjempefornøgd. Har aldri vert så god i samfunnsfag.

Søta som høyre på meg synge

8 kommentarer:

Kristine sa...

gratulerer så mye med 5- da :-) så flink du er!

Karoline sa...

Gratulerer med så bra samf karakter søta<3

Anonym sa...

Jeg hadde også spansk uten lærer idag ;D digg. hehe ;D

Terese sa...

Kristine og Karoline: Tusen takk! :D
Silje: Herlig!

Sandra sa...

Hehe, jeg hadde også spansk uten lærer i dag :P

Ina Margrethe sa...

Gratuler med 5- :D

Tine Carita sa...

Aww takk :D Gratulerer med bra karakter da!

Malina sa...

Gratulerer :)